Bielańskie Centrum Edukacji Kulturalnej zaprasza do festiwalu/konkursu Młodej Reklamy 2012
- W ramach festiwalu, zwanego dalej konkursem będą oceniane nadesłane prace w następujących kategoriach:
- reklama filmowa
- scenariusz lub storyboard filmu reklamowego – w przypadku, gdy nie doszło jeszcze do realizacji
- fotografia reklamowa
- grafika reklamowa
2. Organizatorem konkursu jest Bielańskie Centrum Edukacji Kulturalnej.
- W konkursie mogą brać udział prace spełniające następujące wymogi techniczne:
Filmy w formacie .mp4 lub .avi nie przekraczające 1GB.
Scenariusze i storyboardy w formatach doc lub pdf.
Fotografie oraz grafiki konkursowe powinny mieć rozszerzenie .JPEG, bądź .JPG.
Rozmiar fotografii nie powinien być mniejszy niż 900×600 pikseli oraz nie większy niż 1200×800 pikseli. Dopuszczalne są niewielkie odchylenia +/- w obu przypadkach.
Rozmiar grafiki – od A5 do A3 (300dpi)
Pliki w innym formacie nie będą brane pod uwagę.
4. Zgłoszone prace nie mogą naruszać praw autorskich osób trzecich, stanowić plagiatu, poruszać treści dozwolonych wyłącznie dla osób pełnoletnich lub niezgodnych z prawem.
5. Prace konkursowe wraz z kartą zgłoszenia należy przysyłać w formie lektronicznej na nośnikach CD/DVD na adres:
Bielańskie Centrum Edukacji Kulturalnej. ul. Szegedyńska 9a 01-957 Warszawa z dopiskiem Bielański Festiwal Młodej Reklamy w terminie do 20 maja 2012 włącznie; decyduje data stempla pocztowego.
6. Do udziału w Konkursie nie będą dopuszczone utwory wykonane na odpłatne zlecenie, zrealizowane przy udziale członków Jury lub Organizatora, oraz takie, do których prawa autorskie zostały udostępnione osobom trzecim.
7. Uczestnik konkursu oświadcza, że posiada pełne prawa autorskie osobiste i majątkowe do składanych na niniejszy konkurs oraz że w trakcie trwania Konkursu nie przekaże swoich praw osobom trzecim.
- Nadesłane prace oceni Jury wyznaczone przez Organizatora. Decyzje Jury są ostateczne i niepodważalne.
- Organizator zastrzega sobie możliwość wydłużenia terminu zgłaszania prac i przeniesienia konkursu na późniejszy termin.
- W ramach konkursu zostaną przyznane następujące nagrody:
a) Nagroda za najlepszy film reklamowy
b) Nagroda za najlepszy scenariusz/ storyboardu filmu reklamowego – w przypadku gdy nie doszło do realizacji filmu reklamowego
c) Nagroda za najlepszą fotografię reklamową
d) Nagroda za najlepsza grafikę reklamową
15. W konkursie mogą wziąć uczestnicy uczestnikami mogą być osoby do 21 roku życia, którzy nie są studentami wyższych szkół artystycznych i szkół filmowych. Każdy z uczestników może zgłosić maksymalnie 5 prac.
16. Do każdej pracy konkursowej należy załączyć czytelnie wypełnioną metrykę (tytuł Utworu, dane osobowe autora Utworu). Utwory nie zawierające metryki będą automatycznie dyskwalifikowane.
17. Kompletne zgłoszenie powinno zawierać:
a) wypełnioną i własnoręcznie podpisaną kartę zgłoszeniową. Karta jest do pobrania na stronie konkursu i Organizatora www.centrumszegedynska9a.pl. Znajdują się w niej: dane osobowe (imię, nazwisko, data urodzenia, adres zamieszkania, telefon kontaktowy, adres e-mail), metryka utworu oraz oświadczenie, że uczestnik posiada pełne prawa autorskie do nadesłanych utworów i akceptuje postanowienia niniejszego regulaminu;
b) podpisaną przez uczestnika zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych “Wyrażam zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych przez Organizatora i współorganizatorów (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych DZ.U. Nr. 133, poz. 833)”.
20. Utwór zgłaszany na konkurs może być pracą indywidualną lub zbiorową. W przypadku pracy zbiorowej wypełnioną kartę zgłoszenia ma obowiązek złożyć każdy z autorów.
21. Uczestnik konkursu odpowiada za naruszenie dóbr osobistych, praw autorskich, praw pokrewnych osób trzecich w utworach i zobowiązany jest do pokrycia wszelkich kosztów obrony praw Organizatora konkursu związanych z takim naruszeniem oraz zaspokojenia roszczeń poszkodowanych.
22. Uczestnicy konkursu wyrażają zgodę na przetwarzanie i prezentację swoich danych osobowych przez Organizatora na stronach internetowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych DZ.U. Nr. 133, poz. 833.
23. Uczestnik wyraża zgodę na archiwizowanie prac konkursowych (utworów) dowolną techniką.
24. Organizator ma prawo usunąć uczestnika z konkursu z powodu nieprzestrzegania zasad regulaminu.
25. Zgłoszone prace nie będą odsyłane autorom i pozostaną w archiwum Organizatora lub zostaną zniszczone.
26. Organizatorowi przysługuje prawo przeniesienia na osoby trzecie praw i obowiązków wynikających z regulaminu.
27. Dostarczenie własnoręcznie podpisanej karty zgłoszeniowej jest warunkiem rejestracji uczestnika w konkursie. Zgłoszenia nie zawierające podpisanej karty dyskwalifikują uczestnika z udziału w konkursie. Uczestnik ponosi pełną odpowiedzialność za prawdziwość danych podanych w karcie. Niepodanie danych osobowych lub podanie danych nieprawdziwych, niepełnych lub nieczytelnych powoduje wykluczenie z udziału w Konkursie.
28. Wzięcie przez uczestnika udziału w konkursie oznacza akceptację postanowień niniejszego regulaminu.
29. Ostateczna interpretacja niniejszego regulaminu należy do Organizatora.