PKP Intercity ogłosiło konkurs na projekt graficzny lub przestrzenny maskotki kojarzącej się ze spółką – największym w Polsce przewoźnikiem kolejowym, wożącym pasażerów pociągami dalekobieżnymi. Celem konkursu jest stworzenie oryginalnej maskotki kojarzącej się z PKP Intercity, która mogłaby służyć jako element promocji firmy.
Konkurs trwa w dniach 1 – 31 marca 2012 roku. Jest adresowany do uczniów, słuchaczy oraz studentów szkół i uczelni artystycznych o profilu plastycznym i kształcących w zakresie wzornictwa przemysłowego.
Każda osoba biorąca udział w konkursie może zgłosić tylko jeden projekt maskotki wraz z jej nazwą. Prace mogą być przygotowane w dowolnej technice rysunku (np. grafika, akwarela, pastele, kredki, technika mieszana), a także w formie pracy przestrzennej lub maskotki wykonanej z powszechnie dostępnych materiałów. Prace muszą być pracami autorskimi, nienagrodzonymi wcześniej w innych tego typu konkursach.
Nagrody:
I miejsce – laptop
II miejsce – program graficzny
III miejsce (trzy równorzędne nagrody) – tablet graficzny