Rusza Design On Fire 2013!

Ognia! Rusza Design On Fire 2013!

Artyści, projektanci, graficiarze, kolekcjonerzy i fani zapalniczek – łączcie się! 3 stycznia 2013 ruszyła druga edycja konkursu BIC Design On Fire.

To niezła gratka dla osób, które mają wyobraźnię, głowę wypchaną po brzegi pomysłami i nie pogardzą szczyptą konkursowych emocji. Poza tym do zgarnięcia jest 4 000 euro, a zwycięski projekt będzie nadrukowany na 1 000 000 egzemplarzy zapalniczek, które w 2013 r. pojawią się wielu europejskich sklepach. Jak wejść do gry o zapalniczkę roku?

konkurs-BIC_-kopia

Dziś pomysł na… zapalniczkę

Zasady są dziecinnie proste: wystarczy zajrzeć na stronę www.mybiclighter.com lub na profil konkursowy marki BIC na fejsie (www.facebook.com/designonfire) i skorzystać z odpowiedniej aplikacji, dzięki której będzie można stworzyć własny decor zapalniczki.

Projekty (można zgłosić kilka) przyjmowane będą od 3 stycznia do 13 lutego 2013 roku, a zwycięzca bitwy projektów DOF 2013 zostanie wyłoniony do 1 marca.

Głosujący też wygrywają!

Nie masz żyłki do tworzenia grafiki? Nic straconego, przewidziano również atrakcje dla głosujących na najlepsze wzory oraz pomysłodawców ciekawych haseł reklamowych dotyczących konkursu.

Za oddanie głosu i wymyślenie hasła będzie można wygrać 2 000 euro i kajak firmy BIC o wartości 400 euro.

Profil konkursowy i regulamin konkursu Design on Fire 2013 znajdziecie na Facebooku (www.facebook.com/designonfire) oraz na stronie internetowej www.mybiclighter.com.

kontakt PR:
Anna Milewska
M-int PR
tel: 502 501 992 , 501 501 532
mail: a.milewska@milewska-int.pl

Twitter
Visit Us
Follow Me
RSS
Zapisz się przez maila
(Czytano 22 razy)
Avatar photo
Planeta Sztuki
Planeta Sztuki - serwis tematyczny, ukierunkowany na artystów, twórców i odbiorców różnych dziedzin kultury i sztuki . Informujemy, relacjonujemy i opiniujemy wydarzenia, imprezy, konkursy oraz publikacje w w/w zakresie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.